Doorgaan naar hoofdcontent

PraatNederlands .BE

FACEBOOK / PraatNederland.be

Het 1e domein was GODOGOOD.com & dit zal ook het laatste domein zijn ...

Omdat ik al jaren lang mij richt op nieuwe concepten, nieuwe namen en online publicaties is het duidelijk geworden dat ik beter geen domeinen meer moet toevoegen aan het totaal aan domeinen wat ik beheer.
1. omdat het gewoon veel te veel werk is.
2. omdat er kosten aan verbonden zijn als je een redirekt domein jaarlijks actief wilt hebben.
3. omdat het online net zo makkelijk is om gewoon 1 domein te maken en daarop alle links te zetten.

4. eerder wist ik niet wat het internet mij kan bieden,
5. email, social media, whatsapp en messenger is gelukkig gratis, ook sites van google of een pagina met daarop eventueel een banner of reclame, zoals via youtube ook reclames lopen voor de inkomsten.

6. jaren lang was ik fel tegen reclame banners en uitingen die je sites bevuilen. Dit is nog steeds mijn mening, maar omdat ik efficiënter wil werken en de kosten wil drukken wil ik me gaan focussen op 1 domein, bloggen, vloggen, podcasten en vele online journalistieke werken publiceren.

7. Via gratis drive kan je documenten en pdf bestanden online zetten.

8. Via een extern medium zou ik mijn werk kunnen publiceren

9. Zolang de sites geen geld opleveren is het investeren en kosten maken, voor de domeinen die ik tot nu toe heb beheert heeft dit zo gewerkt, maar omdat er te weinig inkomsten zijn is het nuttiger om 1 goede site te maken waarin mensen wel willen investeren en waarbij ze willen helpen.


GODOGOOD INTERNATIONAL
PRAATNEDERLANDS
WIEWAARWAT
FILMKLUSJES

FILMCHORES
WHOWHEREWHAT
GODOGOOD.COM

Reacties

  1. onder punt 6 staat de zin : jarenlang was ik vel tegen.
    dit moet zijn fel tegen. Vel met een v is een vlies dat bv op je melk zit of je huidvel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje mams, weer een mooie taal correctie.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten